Kas yra maistas. Maistas – Vikipedija

kas yra maistas

Kas yra geras maistas?

Pasirinkti maistą, turintį mažai riebalų, ypač sočiųjų riebiųjų rūgščių, ir cholesterolio. Kuo daugiau valgyti įvairių daržovių, vaisių, uogų ir grūdinių produktų.

kaip be milijonų tapti interneto milijonieriumi

Kuo mažiau vartoti cukraus ir saldumynų. Kuo mažiau vartoti valgomosios druskos.

Naršymo meniu

Kuo mažiau vartoti alkoholio. Sveikos mitybos piramidė Sveikos mitybos piramidė yra rekomendacijos to, ką žmogus turi valgyti kiekvieną dieną.

Bulvės - ar sveikas maistas? Atsako Raminta Bogušienė

Vadovaujantis Sveikos mitybos piramidės modeliu, kasdien valgoma įvairaus maisto, gaunamos visos reikalingos maisto medžiagos, o tuo pačiu reikiamos kalorijų normos.

Sveikos mitybos piramidėje visi maisto produktai suskirstyti į penkias pagrindines grupes: duona, kiti grūdiniai produktai, bulvės; daržovės; vaisiai; pienas ir jo produktai; mėsa, žuvis, kiaušiniai, ankštinės daržovės, riešutai.

Kasdien būtina valgyti kuo įvairesnį maistą iš kiekvienos šių produktų grupių. Daugiausia reikia valgyti duonos, grūdų, bulvių produktų iš bazinės grupės, mažiausiai — riebalų ir cukraus kas yra maistas viršutinės grupės.

Sveika mityba

Vartotinos porcijos — tai, tiesiog, atitinkamas produkto kiekis pvz. Jaunesniems, aktyvesniems žmonėms rekomenduojama valgyti nurodytas didžiausias produktų porcijas, o vyresniems, pasyvesniems, turintiems antsvorį — mažiausias produktų porcijas. Visos Sveikos mitybos piramidės maisto produktų grupės yra reikšmingos.

pirkėjo galimybės dydis 30

Todėl vartojant įvairų maistą, labiau tikėtina, jog organizmo poreikiai bus patenkinti. Mitybos režimas Norint būti sveikiems reikia ne tik laikytis mitybos taisyklių, bet ir režimo. Mitybos režimas — tai valgymas tam tikru laiku.

Account Options

Labai svarbu valgyti kasdien tuo pačiu metu, nes atėjus laikui valgyti, gausiau išsiskiria virškinimo sultys, atsiranda apetitas, o pavalgius — maistas geriau suvirškinamas. Sveikam suaugusiam žmogui rekomenduojama valgyti kartus per dieną: pusryčius, priešpiečius arba pavakarius, pietus ir vakarienę. Kiekvieno valgymo metu gaunamas energijos kiekis taip pat turi skirtis.

kas yra maistas ieškantys darbo internete turi papildomų pajamų

Racionaliausias toks režimas, kai per pusryčius ir kas yra maistas žmogus gauna daugiau nei du trečdalius paros raciono, o vakarienei - mažiau nei trečdalį. Vakarieniauti reikėtų likus maždaug dviem valandom iki miego.

kas yra maistas

Nereguliariai valgantys kas yra maistas ar du kartus per parą žmonės dažniau suserga virškinimo trakto ligomis. Maisto medžiagų energinė vertė Žmogaus gyvybinei veiklai palaikyti būtina energija.

tendencijos ir atvirkštinės linijos

Vienintelis energijos šaltinis yra maistas. Su maistu gaunama ir organizmo sunaudojama energija apskaičiuojama kalorijomis.

Iš vieno gramo riebalų žmogaus organizmas gauna 9 kcal, iš vieno gramo baltymų — 4 kcal ir iš vieno gramo angliavandenių — taip pat 4 kcal.

  1. Įrodytos dvejetainių opcijų strategijos
  2. Kas yra funkcinis maistas ir kaip jis padeda mesti svorį - Mamos Žurnalas
  3. Požiūris į maitinimąsi sudaro žmogaus pasaulėžiūros dalį, nusako jo būdo bruožus, parodo socialinę padėtį.
  4. Kas yra funkcinis maistas ir kaip jis padeda mesti svorį Mitybos ekspertė Gintarė Jonaitytė Lieknėjimas — ne tik grožio reikalas.
  5. Sveika mityba - bugis.lt

Žmogaus organizmas sunaudoja tik tiek energijos, kiek jam būtinai reikia. Skirtumas tarp gaunamos ir išeikvojamos energijos reiškiamas energiniu balansu. Jeigu žmogaus organizmas gauna daugiau energijos negu sunaudoja, energinis balansas pasidaro teigiamas ir energijos perteklius organizme kaupiasi riebalų pavidalu.

Suaugę žmonės pagal atliekamą darbą ir tam eikvojamą energiją skirstomi į 5 fizinio aktyvumo grupes.

Galbūt jus domina